30.11.17

Armas kootud poncho armsale sõbrale

Kui kõik algusest ja ausalt ära rääkida, siis kudusin seda ponchot endale. Mulle meeldivad sellised vabalt üle õlgade visatavad kudumid, mis kinni hoidmata ümbert ära ei lange või kuku. Ja valmis sai see tegelikult juba möödunud suvel, aga blogisse jõuab alles nüüd.


Lõnga leidsin juba mõnda aega tagasi - olin poes jahtimas hoopis üht teist materjali ühel teisel eesmärgil. Aga kui seda mõnusa tooniga pehmet halli merinolõnga nägin, siis teadsin, et sellest peab üks ülimõnus kudum saama ja terve portsu ma seda endale ära ostsin - King Cole Merino blend DK, värv Crerical. Ma ei tea miks, aga ma hullult armastan erinevaid halle kudumeid. Just halle või hallikaid toone.
Tükk aega seisis ja ootas oma aega. Ei suutnud pikalt otsustada, mida kududa - kampsunit või salli. Siis leidsin selle mustri 201-off-kilter-lace-poncho-pdf-knitting-pattern Sweaterbabe.com lehelt. Mõnus kudumine!


Narmad mulle endale alati ei meeldi ja seekord tundus, et asi ilma narmasteta näeb raudselt elegantsem välja.
Juhtus nii, et kui olin parasjagu sallile viimast lihvi andmas, tuli külla üks armas sõber. Seda oli nii tore näha, kuidas tema silmad särama lõid, kui ta seda poncot mul käes nägi! Ja kui ma selle poncho talle siis õlgadele panin... Appi, ma pole nii ilusat kooslust ammu näinud - värv, tegumood, muster ja kõik, kõik lihtsalt istus talle kui valatult. Ma polegi nüüd päris kindel, kas poncho kaunistas teda või tema minu ponchot... Aga sellel hetkel sai sellest tema poncho.


Seega lubage esitleda - minu armas sõber ehtekunstnik Lina Leedust ja minu armas hall merinovillane poncho.



Õnneks saab seda mustrit jälle kududa, sest endale tahaks sarnast ponchot ikka ka :D





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar